The Day

Dagen har varit väldigt lugn. Först delade jag ut reklam och sedan slängde jag i mig lite mat innan jag stack till T.
Vi kollade på Black Swan, men tyvärr hann jag inte kolla klart. Var tvunge att sticka till mormor och morfar... xD




Nu ikväll kollade jag på Andra Chansen (blä vilka tråkiga låtar som gick vidare) och efter det på Remember Me. Vem satt i soffan och storbölade, månntro?


Japp, det var dagen. När vi var påväg hem efter att ha delat ut all reklam ville min lillasyster sitta i vagnen.Hon var typ 20 kg lättare än reklamen xD


Puss & Kram
- C



                                                                                                                                  Bildkällor: google


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0