smileysar!

Yaaaay! :D

Nu kan man andvända smilisar i bloggen!
TUSEN TACK CISSY!

Jaaja.. nu har man spelat match o vart på stan i typ 3 timmar åh ja..
Stukade typ tummen på matchen så nu e min tumme skitbig o allting..
Korvtumme.. :(
Så nu har man då en stukad tumme och en skadad pekinger som blir svullet efter varje träning/match.
Vilka fuckfingrar jag har!! :@

Okeej, nu ska vi inte klaga, utan se de lite positivt!
Har nämligen en liten nyhet att berätta...

JAG SKA TILL SPANIEN TILL SOMMARN

Hehe fick reda på de förra helgen, men har glömt att berätta..
Ska till Alicante!!!!!!!!
Ska dit med min pappa, lillasyster och min pappas tjej i lite mer än 2 veckor!
De ska bli skiiiitkul!
Ska shoppa, bada o sola... GUUUUUUUUD va ja längtar!!

Dock finns några nackdelar...


flyga.. är skiträdd verkligen!

och


kmr inte ha tillgång till ngn dator elr internet.. Kanske blirde att ja går till ngt
internetcafé men e inte säker... :/
Men kmr lägga upp bilder sen när ja kmr hem iaf!! :D

Här kmr några bilder från Alicante!!







Google bilder alltihop..
får ju hoppas att de e lika fint som de ser ut också... ;)



Kommentarer
Postat av: Iza :)

sv: Ja grymt nice ;)



Whoo vad roligt att fara till Spainen, hoppas du får det roligt när ni väl åker! :)

2011-03-12 @ 20:16:10
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0