pissmobil...

I helgen får min nya Vivaz en enkel resa tillbaka till CDON. Den funkar ju f*an inte, stänger av sig hela tiden och är omöjlig att starta (nästintill omölig, i alla fall). Blir så sur, den är ju bara två veckor.
Nu blir jag tvungen att använda min gamla W595 igen, och den är ju inte lite utsliten eller så. Får se om jag kan få ut ångerrätten eller om den blir reparerd.
Tror knappast att en reparation kommer hjälpa, men men...

Har delat ut reklamen, så jag hoppas på att få min lön den här veckan. Då tänker jag definitivt skämma bort mig själv, för gud ska veta att jag har snålat med pengarna de senaste månaderna pga mobilköpet. Ett köp som inte ens fungerade korrekt -.-



Random bild på mig själv. Känner mig inte så bekväm med att visa hur jag ser ut på stora bilder, så... ja. Ni har ju profilbilden xD

Ska förresten försöka fixa smilisarna till Bella, hoppas hon blir nöjd! :D

Puss & Kram
- C

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0