outfit + låttips

dagens outfit


enkel outfit, perfekt till årets första riktiga vårdag! (Converse <3)

Fy tusan va skön dag de va idag!
Hela dagen va jag hemma o slappa innan ja åkte o träna 2 två timmar, så har haft mkt ledig tid
som ni kanske märkt, har typ lagt upp 3 inlägg idag! :)

Imån blir det inte så mkt bloggande för jag ska först spela två matcher imån den ena börjar
09.45 tror ja o den andra matchen vid typ 10.10 till 11.20...
Sen ska ja ha hand om kafeterian också, så de blir heldag i idrottshallen!
Inget pluggande då.. hehe ;)

Låttips:





men nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg!



ps. Är det något speciellt ni vill jag (bella)/Cissy ska skriva/svara på så e de bara att mejla oss eller komentera!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0