måndag studiedag :D

Tjosan!

Nu sitter jag o kollar på Projekt Runaway o e typ död...
Julli o Jossi sov över hos mig inatt´, somna inte förrän vid 3 elr ngt o vakna sen klockan 4 av att dem
låg och skratta... haha, nu e jag trött!
Färga ju håret igår och aa...
Det blev ingen större skillnad, man ser ingen skillnad om man inte kollar  jättenoga i ljuset hehe..
Men ska färga om håret om 3 veckor igen, denna gången med blond elr ljus ljus brun, så blir det kanske
mörkt brunt eftersom jag har väldigt mörkt hår.. Ja vi får se!
Tack julli o jossi som hjälpte mig iaf haha :D

Eftersom vi har studiedagar nu måndag och tisdag så ska jag chilla!
Haha idag är jag skittrött, men imån ska jag ta det lugnt. Bara va hemma o träna sen på kvällen.
Måste plugga på so också..
Vårt so prov som vi skulle haft i freags blev uppskjutet, jippie!


bjuder på en riktigt ful bild, men jaja såhär ser jag ut idag alltså..
trött o osminkad



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0