köpa toning imån! :D

svar till cissy: Vaaa? har du redan tröttnat på vår fina design..? Lol, men jaja. Har några ideer, så får
väl ringa o ta ett litet snack om ny design :)

Idaaag har jag vart i skolan, slutade klockan 11 :D jippie
Så jag va med några kompisar innan jag åkte till frisören, sen mcdonalds o sen träning!!
Blev inte så stor förändring på håret, klippte topparna, "luggen", upp de lite, tagga topparna osv...
Vill ha låångt hår! :D

IMÅN ska jag åka o shoppa lite, se om ja hittar några byxor, smycken o toning till mitt hår!
Har länge velat färga håret och nu e de bestämt!
Hade tänkt att börja med att tona håret för att se vilken färg jag ska ta.
Har svart hår nu (typ brunt i ljuset) och vill ha mer brunt hår, men verkligen inte bruntbrunt, utan möörk mööörk
brunt!
Förhoppningsvis kan jossi o julli hjälpa mig på söndag! Lääängtar! :D

Lägger upp några bilder imån på va ja fått me mig hem från stan!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0