10 mars 2011 ♥

Heeej glömde visst berätta hur min dag varit...

Jaa ni, den började med att jag gick upp 06.20 (hade ställt klockan på 06.00 men aa..) och fick lite
panik för att jag skulle äta o göra mig i ordning på 40 minuter.
Slängde då på mig några kläder, plattade håret samtidigt som jag borstade tänderna och
sedan paniksminkade mig innan jag skynda mig till bussen...
Hehe imån ska jag banneme gå upp när klockan ringer!

Sen i skolan va det faktiskt ganska ok..
Skoldagen började 08.00 och slutade 16.00 (längsta dagen i veckan), men hade vikare i engelskan
och spanskan och sedan håltimma So:n, sååå nt jätte jobbigt endå!
Sen i slutet av dagen hade vi slöjd. Håller på att göra ett par mjukisbyxor som jag hoppas ska bli bra!
Bild i bloggen kmr när dem blir färdiga! om dem blir bra då

Efter skolan va de snöslask så de läckte in i skorna (såklart) samtidigt som det tpy spöregnade ute..
Sen när jag skulle gå till ytterdörren halkar jag på isen och börjar skrika "Jävla fucking väder" och rusar
in i huset och slänger av mig alla kläderna och hämtar glass ur frysen.
Hahaha, glass är gott o perfekta medicinen mot ilska!

Nu ligger jag troligen o slöar framför tv:n, inget kul på tv:n ikväll?



kändes som jag skrev väldigt mkt i detta inlägget så slängde in en bild på mig idag i matsalen.
köttsoppa, mummmmss... eller inte

Ska gå o lägga mig tidigt idag, om någon ville veta! Haha!


Kolla in hennes blogg förresten! Grymt duktig fotograf o bloggare!
http://naaaan.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0