Cissy's 2010

Tänkte lägga upp mitt år i bilder. Har inte sådär jättemycket bilder från året som jag kan lägga upp, men det finns i alla fall några :)

Januari


1. 2010! Tja, vad mer finns det att säga?
2. Läste ut den grymt bra boken "Spejarens lärling - Macindaws fästning" av John Flanagan. Kolla även mina naglar! xD
3. Choklad i stora lass...
4. Kiwitårta hos mormor och morfar! ♥
5. Nya naglar

Februari


1. Blev tonåring! (det blev även finaste Bella)
2. Bakade muffins

Mars


1. Massa roliga dagar med vännerna ute i snön
2. Efterlängtade New Moon kom ut på DVD ♥
3. Praoade på pappas jobb
4. Snön började äntligen smälta i slutet av månaden!

April


1. Krokus krokus i rabatten, åh vad fin du är...
2. Solade benen för första gången på hela året! ♥
3. Majbrasan sista april

Maj


1. Hittade skolavslutningsklänningen. Blev lite mindre stressad... xD
2. Bakade mer muffins
3. Åkte remmalag för andra året i rad på Visingsö
4. Lite kladd xD vem älskar inte Damon Salvatore?

Juni


1. Årets första bad med A, T&T och A
2. Skolavlutning!!
3. Bästa dagarna ever nere hos älskade Bella. Fan va kul vi hade!! ♥

Juli


Den traditionella jordgubbstårtan - hos mormor och morfar :D

Augusti


1. Cyklade dressin som vanligt (som varje år)
2. BOKENÄS MED BÄSTA TJEJERNA!! ♥
3. Högstadiet. Hur gick sommaren så fort?

September


Älskade piano. Har jag nämnt hur mycket jag älskar dig?

Oktober


Massa inställda lektioner dagen innan höstlovet. En dag värd att minnas! ♥

November


Bästa tjejkvällen i kyrkan. Älskar er!

December


Julen är snart här! Men väntalite. Var det inte jul alldeles nyss...?

_____________________________________________________________________________________________

Där var mitt år i bilder. Naturligtvis hände en massa andra roliga saker, men herregud, det fanns ju 1000 bilder att välja mellan? Dessutom vill jag inte lägga upp alltför privata bilder ;)

Puss & Kram
- C


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0