like bella said...

... så är nya designen uppe. Jag har kämpat som en idiot med den här nu i en vecka. Hehe, kanske inte så mycket egentligen, men ändå. Är gaaanska så nöjd med den, med tanke på att det är min första.
Headern och menyn blev inte riktigt som jag tänkt mig, men som sagt - det är min allra första.
Det kanske kommer upp en ny om något halvår eller så...? Vem vet? ;)
Tänkte visa skissen som jag hela tiden har utgått ifrån. Enjoy!



Imorgon börjar skolan igen. Det ska bli både roligt och skitjobbigt på samma gång... längtar sjukt mycket efter att få träffa alla igen, men samtidigt... bajs på alla tråkiga lektioner! Och skit för att gå upp tidigt på morgonen...

Sen vill jag bara säga grattis till M som fyller 14 idag! Grattis ♥

Puss & Kram
- C

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0