sura busschaufförer

jaaa ni ser ju rubriken..

Igår hade vart i stan med mina kompisar o så skulle jag ta bussen hem.
När jag går på lägger jag på busskortet och så börjar de typ pipa o så står det "lågt värde".
Jag: Ska jag typ sms betala nu eller?
Busschauffören: Ja.
Så går jag o ska kolla på sidan av väggen där det står hur man smsbetalar och
då blir busschauffören plötsligt sur och säger Nej kom tillbaka!
Jag: Va? Jag ska kolla hur man sms betalar?
Busschauffören: Försök inte smita nu! (as sur!?)
Jag: Vadå jag ska bara kolla hur man smsbetalar?
Busschauffören: Jag gillar inte sånna som försöker smita på bussen.
Jag: Jag försöker inte smita? Jag ska kolla hur man smsbetalar?!
        Jag ska åka inom en  komun så ska jag smsa KUS?
Busschauffören: Du ska smsa Göteborg + + !
Jag: Jaha..? (orkar inte tjata emot, fastän jag vet att  jag vet att jag inte ska smsa de för jag ska ju åka inom samma komun?)
Så jag typ smsar, visar de för henne o sätter mig sen.

Jäva kärring!

E de typ ok att lura en att betala mer än man ska för att man plötsligt blir sur på en eller?


BELLA


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0