cissy...♥

Cissy...
Jag har känt dig ända sen, javet inte vad... Sen jag var ett år om inte tidigare XD
Haha jag kommer ihåg då vi var små och jag åkte och hälsade på dig i Nacka eller var det var? Haha
Småå var vi då !
Enda sen vi var små har vi hållt ihop, nu vi blivit äldre har de blivit mer o mer o det e väldigt
skönt att alltid ha dig där för man kan verkligen prata om allt med dig!
Du är en sån där 24/7 vän man kan ringa o snacka med...
Synd att nu sen vi började sjuan har båda vart väldigt upptagna (får nog skylla mig själv lite för jag
e lite för osocial hehe), vilket har gjort att vi inte kan prata lika mycket längre... :(
Förra året pratade vi ju liksom kanske 5 gånger i veckan och 1-2 timmar varje gång?
Nu är det liksom bara kanske 2 timmar varannan vecka?
Haha kommer ihåg i femman när vi satt och snacka Harry Potter hela tiden.. vilka nördar...

Vi får skärpa oss för vill verkligen inte tappa kontakten med dig!<3
Tror inte vi kommer göra det i första taget heller :D

Ville bara säga att du är en otroligt bra vän som är både rolig och lite galen men
samtididgt väldigt lojal och trygg!
Du är en av mina allra närmaste vänner och längtar sjuuuuukt mycket tills vi träffas igen!
Hatar avståndet mellan oss :(

Tack för att du är du underbaraste Cissy!♥♥
Är inte jättebra på att uttrycka mig, men hoppas att du fattar hur mycket du betyder för mig!

puss&kram
Bella




sovgott alla, ska sova nu pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Hahaha tack ;p

2011-02-23 @ 14:32:09
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0