Billys pan pizza

   BELLA gillar :                             
                                      

Love, love, love...

Haha har jag sagt att jag älskar Billys pan pizza?
Haahaha! Sitter framför tv:n och käkar skink o ost pizzan från Billys! <3

Dagen idag har gått skit snabbt! Hade kort dag i skolan och sen va ja med kompisar.
Åkte sedan in till stan för att träna men tydligen hade dem ändrat tiderna.. hehe kom typ två timmar för sent..
Såå ja åkte hem igen..

Någon som redan börjat planera för helgen? JAG!
Ska förmodligen vara med kompisar eftersom jag inte har någon match i helgen..
Åka till stan o shoppa lite..? hehe vi får se!

PUSS&KRAM
BELLA

PS. Någon mer än jag som tycker CISSY andvänder sig lite av Gossip girl-style? Haha ..! DS

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0