BELLA is back!

HEJ HOPP!!
Nu efter flera års tid har jag bestämt mig för att börja blogga igen...
Har tagit bort alla tidigare inlägg och skaffat ny design - allt för att starta om på nytt!
Denna gången är det jag BELLA som kommer blogga för det mesta förmodligen, men CISSY
kommer kanske tillbaka då och då med något inlägg tro? Haha får försöka övertala henne..
Annars har ni henne här på www.yuan.blogg.se !
Dessutom är det hon som nästan står för allt de "tekniska" här på bloggen. Det är tillexempel hon som
har fixat profilbilden, designen m.m....

Förutom designen kommer det komma upp mycket nytt här på bloggen!
Jag har nämligen fått ett litet intresse när det gället fotografering. Har fått tillgång till en riktig
systemkamera och en fotografkunnig person så... ska exprementera lite och förhoppningsvis
kommer det komma upp några fina bilder på bloggen!
Mer nya saker kommer ni så småningom upptäcka..

Sååå, andra gången gilt? Hahha vi får se, men det är ju värt ett försök eller hur? ;)

KRAMAR&PUSSAR
BELLA

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0