julkllapparna =)

Tjena bloggen!
Vad var det jag sa? Designen blev det inget av. Jag orkar liksom aldrig när det riktigt gäller. Men, jag har doc lovat mig sälv att någon gång i livet trixa ihop en alldeles egen bloggdesign. Jag kanske dyker upp här igen om typ tjugo år och visar upp mitt resultat (vilket knappast kommer att vara varken proffsigt eller kreativt...).

Vad fick man i julklapp då? Jo:

Plattång från BaByliss ♥
Smink från MaxFactor och Isadora
Väska ♥
Biokort
Eclipse
- vilken nyhet, va? x) ♥
Örhängen i mängder! ♥
mm

Ska se om jag orkar fotografera grejerna någon dag, Grejen är bara den att allt har plockats in på de rätta ställena, men ändå... ska försöka ta mig i kragen!

Imorgon blir det bio med R, A och M (Gossip Girl style = me like!). Haha, vad vi ska se? Eh... är det normalt att 13 åringar går på senaste Narnia? *hosthost* I brist på "mognare" filmer... xD

Har fått lite hipp på att redigera färgen på mina egobilder. Hehe, tog en massa för någon dag sedan... Använder ju ingen proffsig systemamera som Bella gör nu för tiden, utan använder bara mobilkameran på min Sony Ericsson W595. Tycker dock att det duger xD
Exempel:



Puss & Kram
- C

Kommentarer
Postat av: Bergskristallen

Ha en bra dag :)

2010-12-30 @ 15:38:51
URL: http://bergskristallen.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0