helluu :)

shooosan!

Ny vecka, nya saker, nya tag...
Bara EN vecka kvar snart till det är JULAFTON!!!
På fredag är de ju bara en vecka!
Shit, när mamma sa de förut blev jag as chockad! Trodde typ de va en månad kvar? :P
Denna julen kommer jag typ fira 3 ggr..? :)
Först helgen innan med pappa, sen på julafton med mamma + kusiner o nåra mer och sen efter jul
då pappa kommit hem från spanien med mer julklappar! Wiiee :D
Trots det är ända riktiga JULAFTON (:D) speciell tycker jag..
Det känns liksom i luften, haha!

Har vart lite inaktiv sen i lördags, ja vet!
Har bara haft fullt upp hela tiden, o då menar jag verkligen fullt upp.. Hehe!

Orkar inte skriva vad jag ska göra för varje dag så gjorde ett litet shema för hela veckan! :p


haha vet inte om de ska gå till exakt såhär men ungefär :D

 
LYSSNA PÅ SEAN BANANS NYA LÅT GOTT NYTT JUL
http://www.youtube.com/watch?v=XvF0sYqsmao&feature=fvw



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0