sofia dag!

SHOO!

Som ni läste i inlägget innan försov jag mig idag, skulle egentligen tagit 07:16 bussen men
fick ta 08:40 istället..
Missa svenskan, gött!
haha

Seen efter skolan va jag med sofia.
Mamma hade gett mig uppgiften att göra mat åt mig o min lillasyster o hennes kompis så jag och sofia
gick till ica och köpte kroketter o köttbullar med ngn sås och chokladpudding o vispgrädde :D
Muuums!
Sen plugga vi lite, eller aa försökte!
Har spanska prov imån och på fredag har jag so prov..
Det suger!

men nu kollar jag på 16 and pregnant på MTV!
SKa försöka plugga mer ikväll, ksk bloggar sen igen!



bild på mig imorse utan smink :(
har nt plattat hår heller, hehe visa upp min plattång samtidigt

puss&kram
bella

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0