Shopping + outfit!

Heej alla!

Nu är jag hemma från stan, fick med mig 3 jeans (alla var på rea!) och en hårfärgning! :D
Skulle egentligen köpa toning men gick direkt på färgning istället.
Ska färga håret imån så jag får se hur det blir, lägger upp bilder!

idag fick jag med mig:




och


gråa o svarta jeansleggings från Cubus REA 79kr/styck
ord pris 299kr


och







mörkblåa jeansleggings från Cubus för 199kr
ord pris 299kr



hårfärgning från Kicks för 99kr


här kommer en outfit sen i torsdags också :D


myyys..!!

nu sitter jag vid datorn och slappar.
Blir två timmars handbollsträning sen om några timmar!
Två matcher imån också. Gött :D



ps. ny kategori - BELLAS SHOPPING & OUTFITS  :)


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0