outfit + mascaror

Tjaa!

Nu sitter jag o lyssnar igenom min spotifylista.
Mina top 1 låtar är just nu:
I like the way - Eddy Wata
Fucking perfect - Pink
Hold it against me - Britney Spears
Baksmälla - September

Idag ska jag träna och njuta av min sista dag av ledighet :D

här kmr lite bilder!

outfit, orka nt klippa bilden







till mina ögonfransar andvänder jag:


Claudia, billig mascara jg köpte på ullared för ca 30kr.
Ganska kletig mascara, tjock pensel - perfekt om man vill ha tjocka ögonfransar.

och


Loreal mascara Double Extension ca 130 kr på Åhlens tror jag.
Långa borstar som är bra för att forma ögonfransarna.

och


Bortsen är en Ögonbrynborste egentligen, men andvänder den till ögonfransarna.
Tycker den funkar jättebra, mkt bättre än ögonfransborstar.

Andvänder också kajal och eyliner men orkar nt lägga upp bilder på det nu ;)



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0