fredag <3

Sitter o äter lite nu, ska iväg på träning snart...
Sen imorgon ska jag först spela match och sedan 2 timmars träning och sen på söndag blir det
match igen! :)
Tror inte jag hinner blogga ikväll så passar på nu!

Fråga: Är det någon som vet hur man får smilisar till bloggen?
           Kommentera isf eller mejla! men om du mejlar så komentera gärna så vi vet för
           kollar aldrig vår mejl annars!



Är inne på den stora datorn nu (som inte har ngn webb) så kan inte lägga upp några bilder :(
Den lilla datorn är hos pappa så ja..
Det får bli ett lite tråkigt inläg....

Fattar hur man lägger upp youtube inlägg nu! :D Glad är jag!!

Här kommer några grymma låtar!







Sååådär ja!!

Här kommer en gammal låt också, som många av er nog inte hört!
LYSSNA!! :D


hur sjukt bra låt som helst!!

Men nu ska ja kolla på topmodel på 3an innan jag går till bussen!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0