Bella & Cissy IRL

Jag tänkte berätta lite om mig själv (Cissy) och Bella. Vi har inte berättat speciellt mycket om oss själva, så jag tänkte att det är hög tid att göra det nu! :)

Både Bella och jag är födda i Beihai, Kina. Vi adopterades när vi bara var runt 1 år gamla, alltså minns vi ingenting angående våra biologiska föräldrar mm.

Hotellet Shangri La i Beihai där våra föräldrar bodde.

Nu bor vi i helt olika delar i detta avlånga land och träffas bara några dagar om året. Dock är vi väldigt duktiga på att hålla kontakten med varandra.

Bild från träffen vi har varje år i Bokenäs. Jag (Cissy) till vänster och Bella till höger.

Kära Bella spelar handboll flera gånger i veckan och tränar hela kroppen. Själv spelar jag piano och tränar fingrarna... haha. Bättre än inget! :D
Vi gillar båda att umgås med våra nära och kära på fritiden, smsa och prata i telefonen! Finns det något underbarare än att smsa?



Båda älskar vi musik. Jag skulle i alla fall aldrig kunna leva utan den. Några favoriter:


För övrigt har vi båda varit riktiga Harry Potter nördar. Haha, det är så roligt nu när man tänker tillbaka på det. Vi älskade att rolla Lily och James. Kan lägga ut något gammalt någon gång, haha.
Även Twilight stod väldigt högt upp på bådas listor där ett tag (i mitt fall gör det det fortfarande :thumbup: ).

Puss & Kram
- C

                                                                                                                                    Bildkällor:
google


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0