TOP 5 - GAMLA DISNEY FILMERNA

Haha, det här kanske är ett väldigt töntigt inlägg, men är det bara jag som älskar alla de gamla Disneyfilmerna? Kom att tänka på dem helt plötsligt, bara, och tänkte att jag kunde göra en lista eftersom jag ändå inte har något bättre för mig.
Här är mina favoriter sen jag var liten:

1. Lilla Sjöjungfrun


2. Spirit - Hästen från vildmarken


3. Svanprinsessan


4. Aladdin


5. Peter Pan


Bildkällor: Lilla sjöjungfrun, Spirit - hästen från vildmarken, Svanprinsessan, Aladdin och Peter Pan


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Peter Pan är ju en av dom bästa Disneyfilmerna utan tvekan :)

2011-01-05 @ 22:28:35
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0