jossidag :D

tjoo alla!

Min dag idag har vart bra... Hehe :P
Hade världens roligaste dag med jossi idag .
Först va vi hos henne efter skolan o plugga (hehe), jo men vi plugga faksikt.
Jag plugga spanska och hon plugga franska. Fick lära mig lite franska också.
BONJOUR :D
Oj va duktig jag e!
Sen gick vi ut och hade lite kul med att krossa istappar...
Haha om ni såg nåra galningar stå o kasta isbitar mot massa bigga istappar va de nog oss ni såg.. ;)
ROligast var ju när vi gick på isen o jossi braka i med sin fot...


mysigt värre.. stackars jossi!


Sen när jag skulle åka hem med bussen så hade jag kollat fel så bussen åkte inte hem till
mig utan fick gå av tidigare hehe... Mamma fick hämta mig tillslut :P



jag och den biiggaste isbiten :P

haha roligaste dagen på lääänge <3


PUSS&KRAM
BELLA

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0