drunknar i läxor o prov... :'(

V.9
Torsdag - Spanska prov
                 Engelska förhör
Fredag  -  So prov

Såhär ser nästa vecka ut... Prov och läxor..
Usch..
Dessutom är hela helgen upptagen med matcher o träningar.
På fredagen ska jag spela match, på lördag ska jag spela match o sedan två timmar styrketräning direkt efter och sen på söndag ska jag kolla på handbollsmatch.  Perfekt helg för att plugga -.-

Utan läxor o prov skulle skolan vara en mycket bättre plats...
Håller ni inte med?

Nee, just nu längtar jag bara bort till sommaren.. till sommarlovet... utan läxor...


haha kakan är det som underlättar jobbet lite :P + lite musik då


PUSS&KRAM
Bella


PS. Kom på en till sak. har matteprov imån XD wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0