tjejerna i mitt liv

heej hopp!!!
Just nu sitter jag o tittat på Robinson 2010. Haha, snacka om drama.
Ärligt talat skulle jag aldrig någonsin i hela världen klara av att delta...
Sååå cred till alla dem som är med!

Idag har jag haft en absolut slappedag! Hehe så fort jag kom hem från skolan gick jag o la mig
i soffan o kolla på tv! Nice (Y)
Har till och med klarat mig ifrån att inte ta min choklad bit idag så jag får två imån :D

Längtar redan tillbaka till skolan där alla mina kompisar är!
ÄLSKAR ER TJEJER!! <3
För några månadersen kände jag inte ens hälften av dem men nu när vi kom i samma klass i
högstadiet!<3
Kommer knappt ihåg hur det var utan er!

Var tvungen att sudda ut bilden för ville inte lägga ut dem i bloggen.

Finaste tjejerna alltså!



Här är lite bilder på jag o CICCY från i sommras! Saknar dig syster! <3




vid båtarna och käkar jordgubbar (samtididgt som typ en tredjedel hamnar i vattnet)



provar klänningar o skor inne på h&m



Älskar dig CICCY!!

Ha de bra! Kanske skrivet ett tidsinställt inlägg imorgon.

PUSS&KRAM
BELLA


Kommentarer
Postat av: jojo

J*vla kärring som... och gubbe!

2010-12-03 @ 16:24:15
Postat av: BELLA

hahaha jag vet CICCY <3

2010-12-10 @ 20:51:07
URL: http://bellacissy.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0