1 december 2011

2011 - äntligen!

2011... Detta året ska jag åka balder... Haha, jag har vart feg hitills men inte nu längre ;)
vänta till sommaren bara, då smäller de!!
Annars har jag inget speciellt nyårslöfte... Har du?

Nu såhär dagen efter känner jag mig lite trött o sliten.. Va uppe till två igår o sov till tolv idag så..
Nyårsdagen kommer antagligen bli en slappedag för mig! (Y)
Lovade er bilder på mina julklappar men bestämde mig sen idag för att ta lite bilder på några av
kläderna ja köpte förra veckan.
Julklappsbilderna kommer sen när jag fått mina julklappar av pappa också! :D Promise!


Från Lindex 149 kr tror jag..



Från Cubus 300 ord. pris men de va rea så köpte den för.. 130kr .



Jeans från Cubus! 299kr!

Köpte lite andra saker också men orka inte ta kort på allt! :)

Ha en bra nyårsdag! :D

PUSS&KRAM
BELLA

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0