tidsinställt

HALLOJ :)

Nu sitter jag förmodligen o äter eller något! Sitter i alla fall hemma hos pappa nu.
I morgon ska jag har släktkalas på eftermiddag o kvällen så jag kmr inte hinna blogga då, kanske
lägger jag upp ett inlägg på förmiddagen.. får se!
Nu när jag kommer vara hos pappa har vi med oss vår stora bärbaradator (Vi har två småbärbaradatorer och en stor) , och på den stora har jag ingen webb på så de kmr inte bli så många bilder..
Får lägga upp bilder på de jag fick sen när jag kommer hem till mamma igen ;)

Här e förresten tips om en sjukt rolig kille på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=qRaxGBnF9zk - Kolla in!
Han gör om massa låttexter och gör en egen musikvideo till, värd att kolla på!

Ha en bra kväll :D

PUSS&KRAM
BELLA

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0