Random inlägg

Ja ni...
Hade tänkt att inte blogga på ett tag nu ju men fick ett litet infall nu att skriva lite hur de är
i vardagen för mig..
Svaret är enkelt: Det rullar på som vanligt! ;)
Jag har underbara kompisar i skolan, samt utanför.. Jag spelar fortfarande handboll (eller jaa tränar för säsongen
är slut) och skolan går ju bra... hehe!
Tråkigt jagvet!

Har egentligen inget att säga, haha, så vrf fortsätter ja fortsätta?
Meningslöst.se...

Jaja här har ni 3 bilder på 3 livsnödvändiga saker för att ja ska fungera

för att kroppen ska orka skolan, hehe.. *beroende* ;)


klubba... Dem på bilden är min favoritklubba, älskar den oranga!
Äter minst 5 klubbor i veckan!


musiiik!! Lyssnar ja nt på mobilen, lyssna ja på datorn elr radion :P
Mina hörlurar betyder ALLT för mig!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0