guldkornen

Godmorgon!
Nu sitter jag i skolan och har matte eller något..
Älskar att man kan ha tidsinställda inlägg <33

Hade tänkt att lägga upp mina små guldkorn som gör att jag kan gå till skolan på morgonen
och visa mig efter en lång natts sömn!


 
Här har vi det jag andvänder innan jag går till skolan!
1. Hårspännen, har i alla möjliga former och färger.
2. Hårspray proffs, skitbra o billig. Gillar annars Bobbys hårspray
3.
Kajalpennor svart och brun. Den svarta är Viva la Diva o den bruna är från Max Factor
4. Mascaror för olika tillfällen. Den första mascaran är från Maybelline, den andra är från Maybelline den med men den är vattenfast. Den har vi den tredje som jag köpte på ullared.
5. Parfym Christina Aguilera.
6. Plattång från PHILIPS. ÄLSKAR DEN! Den fixar lätt vilken usel hårdag som helst!
 Andvänder skydd mot håret också kom jag på.. hehe glömde bara ta kort på den men den är från LOREAL.

PUSS&KRAM
BELLA


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0