blä för snöstrom

hallå!
Som ni ser har CISSY äntligen orkat sig kolla på bloggen o till o med gjort ett litet inlägg!
En ros till henne, om inte en hel bukett ;)

Har precis sett färdigt avatar nu som var GRYMT bra!!
Bästa filmen jag sätt på lääänge! Ni som inte har sett den än - se den!

Imorgon är det skola - booooring...
Usch det är jobbigt att veta kvällen innan att jag måste ta mig upp nästa morgon klockan sex och
sedan ge mig ut i snöstormen vid sju... blää, fy för snöstorm!
Annars kan snö va ganska kul!
Älska känslan av att man mölar någon eller sätter en perfekt snöboll i ansiktet på någon... mohaha!


ett litet hjärta jag gjorde häromdan!

Måste bara säga att designen som är på bloggen har INTE jag gjort utan kommer från
www.tasnim.blogg.se ! Där har jag lagligt fått den ifrån.
Anledningen till att jag och CISSY inte orkar göra oss en egen design beror helt enkelt på
att vi är för latá...
Kanske om jag tjatar lite på C så kanske hon kommer göra en tidsnog... haha vi får se :)

Ha det bra! Ett inlägg kommer på fördmiddan imån som är tidsinställt :)

PUSS&KRAM
BELLA


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0