Tidsinställt inlägg

Nu sitter jag och är supernervös över svenska provet. Sagor. Hm... hur gick det nu för Törnrosa? Och vad hände egentligen med Rödluvan? Hm...
Nej, ärligt. Vem har nytta av sådan information? Suck. Sen var det ju det där med folksagor, konstsagor, legender, bla bla bla.
Intressant - inte.

Senare idag blir det pianokonsert, då. Är supervervös inför det också. Jag hatar att spela inför folk. Jag klarar knappt av att någon kompis står bredvid, och nu ska jag spela inför ett fullpackat konserthus...? OMG. Men, jag klarade det ju förra året, så varför skulle det inte gå bra nu?
Precis! Varför sulle det inte gå bra nu?
Jag kan tyvärr se många anlednngar...

En viss A ska ju ha fest ikväll, men jag kan tyvärr inte gå. Pga pianokonserten. Visst är det så typiskt? Med **** där och allting. Har ärligt talat lite ångest :(



Dagens oufit.

Önska mig lycka till!
Puss & Kram
- C


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0