lussebak och... plugga!

Har inte hunnit uppdatera de senaste dagarna. De senaste inläggen som var från mig var tidsinställda inlägg. Ingenting har ändå hänt. Allt är bara så tråkigt vanligt. Önskar det kunde hända någonting. Imorgon blir det nog stan igen, hehe... hittade ju typ ingenting förra gången.
Har förresten bakat lussebullar (lussekatter, vad heter det egentligen?) för första gången i mitt liv!
Jag måste säga att de blev goda, även om de ser förj*vliga ut.
Sen kom Eclipse DVD:n idag också! Det dumma är att det är en julklapp, så jag får inte titta på den. Den var det första jag frågade efter efter när jag om hem efter skolan, och eftersom min pappa är ungefär lika bra på att ljuga som jag så fick jag veta att den äntligen kommit.
Han var i alla fall snäll som lät mig öppna själva postpaketet xD
Nu längtar jag verkligen till julafton. Eclipse Eclipse ECLIPSE! ♥

Puss & Kram
- C


Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg! :) delta gärna i tävlingenpå min blogg! där du kan vinna hur många länkar som helst! :D

2010-12-07 @ 21:50:28
URL: http://honeyishanna.blogg.se/
Postat av: Aline

Eclipse är jätttee bra! du kommer att älska den

2010-12-07 @ 22:18:25
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0