I AM ALIVE :D

TJOOOSAN ALLIHOPA :))

Förlåt att ja har vart så osocial.. hehe, har bara inte orkat att blogga, har haft fullt upp..
Men på julafton (för en vecka sen) firade jag med min mamma, lillasyster & kusiner! Kulkul! :)
SKa lägga upp bilder på vad jag fick sen! :D
Av pappa har jag bara fått lite pengar, skulle fått resen av julklapparna idag, men oturligt nog sitter han fortfarande kvar i Spanien med sin tjej ... Saknar er! Förhoppningsvis kommer ni hem nu i helgen..

NYYÅRSAFTOON :D

Jajjamen idag är det nyårsafton? Någon som hade missat de? höhö, jag e lite efter :P
Sitter just nu o kollar på tv samtididgt som dem smäller raketer utanför.. haha dem orkar inte vänta till 00.00...
Läängtaar hehe! SKa springa ut med min systemkamera o ta bilder xP



vardagsrummet just nu.. vem ska städa? inte jag .. (A)




Jag för några timmar sen...


Ha de jättebra! Lovar att ja ska lägga upp bilder på mina julklappar ja fått hitills + saker ja shoppat! :D
SYNS NÄSTA ÅR!!!


PUSS&KRAM
BELLA



ps. 1 timmar & 10 minuter kvar till år 2011!! ds

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0