helgen

HEEJ!

Förlåt har inte lagt upp ett ända nu i helgen.. Har vart jätte osocial i jämförelse med
CISSY känner jag.. hehe får skärpa mig.l
Men igår (lördag) så var jag o shoppa och sen när jag kom hem mådde jag dåligt.
Kändes som jag hade feber eller något..
Men nu mår jag bättre :)

Shoppa typ inget men här kommer det jag köpte :)


En T-shirt från Lindex. Dålig bild men den e typ vit med fläckar. Tyget är väldigt tunt
så man får ha ett linne under!
Det var rea på den så den kosta bara 70 kr
,men den kostar i vanliga fall runt 150 kr.



Linnet från Lindex. Dålig bild på den här också, hehe. Men linnet är typ lilarosa...
Linnet kosta ca 50
kr



Skydd för håret mot plattning och fön osv.
Det kosta 75kr på Kicks.

Sååå det var de :)

Längtar till efter jul då man har pengar igen.. Är typ pank nu efter alla julklapps inköp..
Men visst är det värt det?

Ska nog lägga upp lite tidsinställda inlägg som kommer upp i morgon..
Måste plugga nu... Som CICCY måste jag plugga spanska, hehe.

PUSS&KRAM
BELLA

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig blogg den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad har du gjort i helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 19:19:49
Postat av: Anonym

härlig blogg den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad har du gjort i helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 19:19:52

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0