fotona! :)

Helluu! :)

Är så nervös för mina bilder haha!
Har tagit min slut min första filmrulle på systemkamera och bilderna väntas bli klara den 9:onde!!
Åhh vill ha dem nu! :)
Ska lägga upp dem på bloggen så fort jag fått hem dem (iaf dem som blir bra), haha, men
har inte för höga förväntningar för är "nybörjare" om inte ens det...

IDAG
Hade NO prov idag. :(
Hade pluggat någorlunda, får se hur det blir sen när vi får tillbaka dem men det kändes bra!
Det handla om typ molekyler, atomer osv...
Usch gillar verkligen inte NO..

Sitter o nördar musik nu.
 MIN SPELLISTA!
Cooler than me - Mike Prosner
Magic - Bob ft. Rivers Coumo
Love story - Taylor Swift
Loca - Shakira
Jump - Flo Rida
That's the way it is - Celine Dion

 
Musik = tummen upp :)

PUSS&KRAM
BELLA


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0