Bellas 11 december 2010

HELLU!! :D

Här kommer ett tidsinställt inlägg!:)

IDAG ska jag till badhuset med mina kompisar! Tummen upp för det! :)
Hur längesen var det inte sen jag var i ett badhus senast..? Okej, någon månadsen kanske, men ändå?
Alltid kul liksom.. :)
Eftersom jag är lite udda och bor lite i utkanten av stan får jag ta bussen in och möte upp mina mer
stadskompisar vid badhuset imån klockan tolv.
Får ta bussen som går kvart i tolv kanske?
Sovmorgon för mig imån då (Y)
Sen efter att vi har badat ska vi kanske äte lite, McDonalds blir de nog..
Sen tror jag en av mina kompisar ville gå och julhandla lite julklappar, så blir nog kvar där hela dan.
Kommer kanske hem och lägger upp några bilder från dagen sen, får se om jag hinner!

IMÅN ska jag dra ner till stans idrottshall och hänga där på förmiddan.
Ska ha cafeterian :) Skulle egentligen spela handbollsmach, men är fortfarande jätteförkyld så
får kolla på istället...


Tack pappi :)

PUSS&KRAM
BELLA

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0